Menu

суббота, 9 мая 2015 г.

Знайомство з командою скетчів. Оля Капусняк oli4ka


Оля- oli4ka

Привіт))) Будемо знайомитись))) Я- Оля, мені 28 років,  живу у файному місті Тернополі)))) Виховую синочка Андрійка. Безмежно люблю, літо, море, каву, книги, музику Скрябіна, котів, скрап, ну і звичайно ж свою сім"ю та друзів))) Не люблю холод, брехню, готувати та патріотичні вишиванки на автомобілях.

Блог я завела десь приблизно років 5 тому, відповідно стільки ж триває моя любов до листівок, альбомів, блокнотів….

Практично жодна моя робота не обходиться без квітів, їх у мене велика кількість, та завжди здається, що мало))))) Дуже люблю стиль шеббі)) 






Мрію навчитись робити альбоми швидко, бо той процес в мене займає таку кількість часу, що аж страшно))). Мрію більше подорожувати Україною і побувати у всіх обласних центрах своєї країни, мрію поїхати закордон, будь куди, аби за межі України і подивитись, як живуть люди там (дитячою мрією є  Париж).  Мрію про власний скрап- куток - стіл із величезною кількістю поличок та  шухляд)))) Мрію, про мир. 



Дуже щаслива стати частинкою такої чудової команди в такому чудовому челенджі)))
Бажаю усім здоров"я, невичерпного натхнення, достатню кількість грошей для нашого недешевого хобі, любові в серцях та мирного неба над головою)))
Дякуємо за увагу. Па-па!

Комментариев нет:

Отправить комментарий