Menu

воскресенье, 8 ноября 2015 г.

Вдохновульчики з Оленою Сало

Всім привіт!
Сьогодні з вами Олена Сало і сьогоднішній випуск я хотіла б присвятити двом чудовим наборам штампів від скрап-студії "З любов'ю", за допомогою яких можна робити прекрасні фони для листівок. Саме цим ми сьогодні і займемось.

Для першого фону я використала чорнила червоного, світло рожевого та зеленого кольорів. 

Кілька квіточок я виштампувала окремо, вирізала і прикрасила ними листівку.

Для напису скористалася штампом "Нехай задумане здійсниться"

Другий фон - у фіолетових тонах. Якщо в першому випадку я просто штампувала квіти і листя окремо, то тут я вже маскувала квіти і частково штампувала листя біля них.

Для цієї листівки я також окремо вирізала виштампувані квіти.

А цей напис мене підкорив. Шрифт настільки незвичайний і виглядає він дуже ефектно.

І останній фон я виконала в осінніх кольорах.

Захотілося під його впливом зробити якийсь осінній пейзаж, ну і от що вийшло:

Замість годівнички в мене дерев'яний гудзик-будиночок, а напис - із набору №80

Я отримала масу задоволення від роботи з цими наборами і дуже рада результатам, які отримала. Не пропустіть і ви такої нагоди і обов'язково попрацюйте з цими штампами. Вони прикрасять будь-яку роботу.
До зустрічі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий